tisdag 22 maj 2012

When your feeling ain't the same and your body don't want to but you know gotta let it go cause the party ain't jumpin' like it used to. Even though this might bruise you- let it burn

Sådärja. Då var jag helt nerkärad i en iPod Touch och är helt övertygad om att jag nog inte kommer klara mig en enda dag till utan en. Ska jag, ska jag inte? Går alltid igenom samma faser innan jag ska köpa något "stort". Typ såhär:

*tänker på prylen varje sekund, varje dag. Inbillar mig att livet verkligen blivit bättre om jag ägde prylen

*fortsätter vara besatt av prylen. Men vill inte köpa den riktigt än, måste först tänka igenom så att det inte "bara är ett inpulsköp"

*bestämmer tillslut att "fakk it. Nu är det nog med funderandet" och så köper jag den rakt upp och ner en helt vanlig torsdagseftermiddag.


Nu betyder ju inte detta att jag VERKLIGEN KOMMER köpa en och inte nödvändigtvis på en torsdagseftermiddag. Men likzååååm...... Tänk om jag hade en iPod Touch, då hade jag kunnat vara c00l och ha Instagram, jag hade kunnat kolla på film på den, ladda ner massa roliga appar, Facebook och bloggen by my fingertips. Hur vackert låter det inte?

Önskar nu att jag kan sluta tänka på en iPod Touch. Tack. Annarsch då? Idag när jag var och handlade med Nonno och Jennie fick de 30 dollar rabatt eftersom de var den 1000:e kunden den dagen eller något. Det gjorde min eftermiddag lite bättre :) Och ikväll ska jag se The Dictator på bio och jag ska LOL:a för jag tror jag behöver det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar