torsdag 3 maj 2012

saker jag inte gjort som jag egentligen skulle göra:

- Packa världens minsta packning till min natt i Boston
- Hämtat tågbiljetten där nere
- Bäddat sängen i källaren
- Bytt lakan på min säng
- Tänt lampant. *ser ingenting*
- Gått på toa

Jag är så innerligt lat! Sitter ju i mörkret och har tänkt "jag går på toa om 1 minut" hur länge som helst. Alltså stressar jag mig igenom detta lite. Värdmamis pappa kommer också hit på besök hela maj månad vilket betyder att jag hela maj månad ska bo inne i Matteos rum. Så just det ja, fler saker att lägga till på listan över saker jag inte gjort- flyttat in lite kläder till Matteos rum. Crap också. Fastnade på DEN HÄR sidan och satt och bläddrade inlägg efter inlägg. Reflekterade över livet som tonåring, skrattade högt åt vissa och nickade instämmande åt andra. 

Neeeej nuuu rrrräcker deeeeet! Jag tar mig i kragen och fixar mina saker nu så slipper jag må så dåligt över hur lite jag gör. Först: porslinsmuggen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar