onsdag 16 maj 2012

... but these stories don't mean anything when you've got no one to tell them to. It's true, I was made for you

Åååhhh av två anledningar:

1) Huuuuur fint är det liksom inte här då? Kan inte sluta klicka in bara för o kolla
2) LÅTEN! Brandi Carlile- The Story Nej jag kan inte sluta tjata om den. Inte sluta lyssna på den för den delen heller. Men okej, jag ska sluta skriva om den.

Suck, såklart händer allt samtidigt. Samma minut som Matteo springer in, trillar Sophia på asfalten utanför, hon skriker, Matteo behöver gå på toa, han är törstig han vill ha snacks och inte vilka snacks som helst, Sophias blöja måste bytas, ge båda snacks innan de måste snabb-badas och såklart bestämmer jag mig för att slå sönder en glasskål. I två minuter gick allt åt rent helvete. Men sen tog de två minuterna slut, alla fick snacks i magen, utförde sina toalettbehov och köket är nu kliniskt dammsugat för glasskärvor.

Andas in och andas ut. Har förstått att det är Kristi Himmelsfärd imorgon vilket betyder att de flesta har långhelg. Skönt för er då skulle jag vilja säga men jag klagar inte allt för mycket. Det ätr trots allt redan onsdag och värdpapi kommer hem redan ikväll. Han som brukar komma hem på torsdagar. Snacka om att jag blir ännu mer förvirrad om dagarna när värdpapi kommer hem på "fel" dag och Sophias gympa flyttats till måndagar istället för torsdagar. Allt är likzån helt whäck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar