lördag 12 maj 2012

det kommer alltid finnas en hand för dig någonstans

Alisa har precis kört hem och jag ska röja undan våra glasskålar och tömma diskmaskinen innan det är dags för mig att hoppa i säng. Vi kollade på Step Up minsann och med risk att låta olidligt tjejig så skriver jag det bar rakt ut: HUR SNYGG ÄR INTE CHANNING TATUM?! Dör ju. Man kan ju inte ens koncentrera sig på vad han säger! Man bara sitter där och.... dreglar.

Det vore nog bäst om jag gick och la mig nu i och med att jag ska upp för jobb nr 2 imorgon men jag känner mig inte riktigt redo för läggdags än. Har för mycket som snurrar omkring i huvudet. Det är som att min tankekontor inte uppfattar att det ska stängas av nattetid utan istället går igång på högvarv när jag ska sova. Borde nog skaffa mig en liten bok som jag kan skriva ner allting i. En vacker liten bok och några fina pennor så kan jag skriva ner allt som finns i mitt huvud på papper. Men så ligger jag där och vrider och vänder mig och ingen låt i världen kan få mig att somna. Vilket påminner mig om att jag måste vända upp och ner på Internet lite och hitta nya låtar. Kanske hjälper det mot min tillfälliga sömnsvårighet?

Värt att fundera på. Helgen är by the way är rätt planlös, for a change. Får la se vart de tropiska amerikanska vindarna för oss...................................?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar