onsdag 30 maj 2012

Sov som en prinsessa i min egna säng

Vaknade nyss efter en sån där djupsömns-natt som jag behövt så jädra länge. Tror nästan att jag legat helt still hela natten- mitt täcke är knappt omrört och jag vaknade på samma sida som jag somnade på igår. Hehehehe lilla fröken Orörlig-när-hon-sover.


Och på tal om något annat så- hjälp vad det åskade här igår! Det har väl känts i luften i rätt många dagar och igår smällde det till ordentligt. När jag körde hem från Sara lyste hela himmeln upp emellanåt och det bara regnade och regnade och regnade. Hade vindrutetorkarna på superspeed och såg ändå ingenting! Och det läskigaste av allt var de gigantiska vattenpölarna som bildades längst vägkanten! Man såg inte dem och så helt plötsligt nör jag körde skvätte jag ner hela min bil och råkade glida över till andra sidan vägen (tacka min skyddsängel att där inte kom någon bil i motsatt riktning) Men hade det stått någon vid vägkanten hade den fått sig en duktig dusch av mitt skvättande, det kan jag lova ;---)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar