onsdag 23 maj 2012

I brist på annat att göra idag så hoppade jag in i duschen för att skrubba bort klibakterier


...som man ju också kan göra. Dränkte kroppen i tvål (kidzens tvål, parfymfri och skonsam mot huden) och gnuggade försiktigt försiktigt. Tvättade håret gjorde jag också, för första gången på ett par dagar och med tanke på att jag hade lite tid att döda så bestämde jag mig för att göra dusch time till bath time. Sagt och gjort, där låg jag och plaskade med alla leksaker, gjorde bubblor med munnen och gungade kroppen fram och tillbaka och gjorde stooooora vågor.

Så nu sitter jag mest här och sitter. Imorgon fyller Daniella år, på lördag ska vi fira henne med fiesta i City. Det är 2 veckor och 1 dag tills Malin tar studenten, 1 vecka och 5 dagar tills jag flyger till Sverige, Mexico om 2 veckor och 6 dagar och 4 dagar tills värdmami åker till Kina med jobb. Och imorgon kommer värdpapi hem. Och ikväll är det final på American Idol. HEJDÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar