söndag 20 maj 2012

Hörde jag någon säga nässpray i solen?

Geggig näsa. Tjockt snor. Kan bara betyda en sak- jag har gått och blivit förkyld. Bra va?! Men det bryr jag mig inte så mycket om nu. Det är söndag och det är soligt och jag ska hänga på stranden hela dagen, känns dumt att klaga då ju! Pappa sa också något om att det inte var det bästa att sola när man är förkyld men just nu glömmer jag det ;----D

Jag ställde väckarklockan på halv tio, bara ifall ifall jag skulle sova så länge och tur var väl det för visst tusan vaknar jag av alarmet halv tio! Brukar aldrig sova såhär länge? Anyways, jag har redan hunnit gratta min lilla Sofia där hemma som fyller 3 år! 3 lilla hela fina stora år fyller den lilla Pippi Långstrump- fanatikern som jag dessutom får träffa om bara 2 veckor och 2 ynka dagar. 

Sitter just nu och lyssnar efter lite ny musik som jag kan fixa till iPoden. Ja ansvarar för iPod och Sara för högtalare. Surfar alltså runt lite på Youtube och lite olika musikhemsidor. Tar även emot låtförslag men Sara vill mest ha "svensk sommarmusik". Nåja, lite Tomas Ledin och Gyllene Tider kan jag nog genomlida. Och Markoolio lyssnar jag på frivilligt! 

Förra gången det kändes som sommartider



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar