måndag 28 maj 2012

Sunny Memorial Day






Soligt och svettigt har det varit idag, bra såhär när man är ledig. Som vilken annan svensk som helst så drog vi iväg och skulle få lite sol på oss men eftersom stranden tog 40 sjuka dollar för parkering bestämde vi oss för att sola på stranden istället. Gratis och bra och sååååå svettigt när man inte hade det kalla vattnet att svalka sig i. Bara den lilla plaskpölen men den såg inte särskilt inbjudande ut......

Jag sitter just nu i ett högst o-organiserat rum med kläderna fastklibbade på kroppen av mitt ljuva svett. Mmmhhhh tänker ni då ju. Jag ska ta tummen ur alldeles strax och få ett städryck. Städ-ryck. Läste det som stä-dryck, vad det nu är för något. Jag ska duscha för andra gången idag, städa och vika undan alla kläder slängda på rummet och förbereda min packning för både Sverige och Mexico. Och imorgon flyttar jag tillbaka in i mitt rum!!! Sköna Gröna, mama's coming soon!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar