måndag 14 maj 2012

känns inte så pjåkigt med måndag trots allt

En av alla saker vi ofta pratar om är vad vi ska göra i helgen. Vi kan sitta och diskutera vad vi ska göra nästa helg lördagen eller söndagen! Bokar upp saker i förväg så att man har något att se fram emot för är det något vi konstaterat ungefär tusen gånger så är det att man nu, mer än någonsin tidigare, lever för helgen! Man har hela jobbveckan framför sig och när man ligger där i sägen måndagmorgon är ofta min första tanke "måtte det bli fredag snart"

Och på tal om helgen, ja jag längtar. Anledning:

- Sara är ensam hemma från torsdag-lördag
- Phest på vår favvisklubb på fredag
- Möjligtvis kanske förmodligen Six Flags på söndag!

Feeetaste nöjesfältet kanske på söndag!! WAAAHH jag ska ladda upp och peppa mig för att åka alla sjuka berg-och dalbanor. Tycker typ att det kommer bli vääärldens längsta vecka och undrar hur tusan jag ska palla mig igenom men vips vare é så blir det bannemig fredag! Varenda vecka blir det fredag! Helt makalöst. Min halva måndag har gått nu och Sophia ligger och stoppar om vartenda gosedjur hon äger innan hon själv slocknar. Men det ska bli en bra vecka. En rolig vecka ska det bli för att jag säger det. Och tänka sig, snart är det fredag igen :) :) :) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar