onsdag 23 maj 2012

Det bara kliar o kliar o kliar o kliar


MOOOONNGGGGGOOOOOOOOOOO SER NI HUR OBEKVÄM JAG ÄR PÅ BILDEN ELLOR?! Maddafakkaaaaa vad det kliar. Över-överallt precis hela tiden, alltid kliar det någonstans!!!!!! Det hela började igårkväll, det kom kli-attacker som gjorde det lite svårt att koncentrera sig på att somna (därav trötthet i huvud idag) Kopplade ihop kli-attackerna till min något brända mage, ben och rygg och försökte att inte tänka mer på det, Men nu på bion klagar Sara också på att det kliar över hela kroppen och sim-salabim är jag nu helt övertygad om att jag har loppor och löss och myggor innanför huden som bits och andra äckligheter.

Bion ja! Bion var så jäkla rolig! Riktigt kult. Var lite skeptisk med tanke på att jag inte var superförtjust i Borat och filmen Brüno har jag bara hört sjuka saker om. Men det här, The Dictator, var sjukt ball. Lite grov ja men sådär OK-grovt. 4/5 glassar skulle den få, om jag hade något betygsystem

PS. Såklart hjälper det inte att skriva ett helt inlägg om hur MYCKET något kliar. Det blir bara värre då. DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar