fredag 18 maj 2012

Kom till slut bort till drömmarnas land


Efter många om och men, ja. Och när jag till slut fick nog fick jag idén att jag nog skulle sova bättre om jag sov vid fotändan istället! Kändes väldigt Pippi Långstrump:igt men hey det fungerade. Däremot drömde jag att jag blev skjuten.... vilket var obehagligt. Det hela var lite lulligt men jag blev skjuten av någon som satt i en bil och precis innan jag vaknade, frågade jag vart jag blivit skjuten. "I hjäääärtat!! Du har blivit skjuten rakt i hjärtaaat!! Det är blod överallt!!!!!!" Tror ni jag vaknar med panik eller? Känner efter min egen puls, ser till att jag inte spiller blod överallt och kollar efter kulhål i bröstet. Allt OK, som tur var. 

Och det var inte bara jag som var lite yr, värdmami knackade på dörren vid 8 helt panikslagen. Hon hade två minuter tidigare kommit på att Sophia skulle till läkaren kl. 8.30 och behövde köra typ där och då! HAHAHAHAHAHA lilla värdmami, jag gick upp och såg till att Matteo kom på bussen och sitter nu själv hemma och käkar frulle. Gött och sjukt värt att få gå upp tidigt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar