måndag 14 maj 2012

sådana dagar som man lever på

Himmelens vilken fin söndag jag haft. Vill inte ens slösa mer plats med mina ord utan kör bara en bråkdel av alla dagens bilder:


Sara älskar street meat- vagnar

Fina halsband

Tummen upp för Chipotle!




Svängde förbi Legoaffären

... och tyckte det var rätt c00lt

Rockefeller Center var fint och grönt

Jag fnissade åt Saras brända lår och bleka skenben


Vi hyrde cyklar och fick en riktigt bra deal: Cykla i 2 timmar, betala för 1!



No hands!

Dagens znabbaste bild





Gråter nästan så fint det är


Typ den finaste bild jag någonsin sett





Bara massa fina bilder på hur underbart vackert det är här

Såklart snubblar vi på någon svenskt. Fin liten stuga för marionettteater.
Importerad från Sverige år 1876

Cyklar mitt på New York Citys gator. 
Som kungar

Dagens picnickläger

När vi cyklat runt Cenrtal Park i någon timme nöjde vi oss och cyklade tillbaka med våra znabba cyklar, promenerade till en sushirestaurang, köpte med oss mat och gick tillbaka till Central Park för att njuta. Vi slog upp dagens picnickläger på en sten mitt i parken och satt där och hängde. John, en av grabbarna från Brooklyn, lyckades leta sig till vårt lilla läger och höll oss sällskap ett tag. Hann diskutera hur man uttalar olika svenska ord och även hur GOTT det är med GRILLAT! ÅÅÅÅÅHHHHHHH. Vi pratade om vettiga saker också men dessa ämnen minns jag bäst :) :) :) :)

Denna dag får alltså 5 av 5 toasts. Kanon-riktigt-jäkla-skit-kul.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar