tisdag 29 maj 2012

Känner hur det bränner inom mig


Hej va. VET NI HUR VARMT VI HAR DET HÄR IDAG? Oj Caps lock men det får vara så för den frågan måste sägas med lite extra känsla. Det är 40 grader direkt i solen! På hela min sanning! Lovar att fota vår termometer så ska ni se bevis. Nej mamma jag klagar inte, jag bara konstaterar. Stackars lilltjejen kunde ju knappt leka i parken idag för alla plastleksaker höll på att brinna upp! Så därför nöjde vi oss med att leka med tåget mestadels av tiden, som står i skuggan.

Det är så skönt att värdpapi är hemma. Allting blir lite bakvänt dock, barnen lägger sig senare, massa onyttigt till middag och alltid efterrätt men vet ni, jag tänker inte vara den bittra nannyn som styr och håller stenhårt på alla rutiner. Barnens pappa är liksom hemma och klart att det ska vara lite lyxigt och firas på alla små tänkbara sätt.

Vi har alla hjälpts åt att packa Nonno och Jennie's väskor, som är sprängfyllda med kläder, de flesta från affären Macy's. Tror vi kom fram till att de på sina cirka 3 veckor här har de varit inne på Macy's 7 gånger. Hahahahahahhaahaha vad många gånger det är. Och snart ska de flyga från kokheta Darien till ett ännu kokhetare Las Vegas. Och "snart" ska ju jag också till Las Vegas! Åh jag lever för september.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar