lördag 12 maj 2012

random sak som jag vill visa er: min boksamlig

Okej så jag har nu knåpat ihop en ny bloggidé. Lite saker som jag bara vill dela med mig av, inga speciella ting men bara sånna saker som finns runt omkring mig. Kort och gott- lite random saker. Vi börjar med det här till exempel: min boksamling!

Jag har, lite omedvetet, samlat på mig böcker som jag bara har tyckt var för roliga att inte köpa! Jag sitter ibland och bläddrar igenom dem och skrattar åt roliga inlägg eller tar åt mig av goda råd som det delas med av.
Vettiga böcker som en dag kommer pryda mitt soffbord i min drömlägenhet.
Bra att samla inredning redan nu!!

Mitt senaste köp, från Boston. 


Båda dessa köpte jag i City för några månader sedan. 
Läste lite i dem i affären och höll på att dö av skratt. Var tvungen att köpa dem

Den här fick jag i 19-årspresent från mina älskade Hanna och Vici. 
Jag och Vici hittade denna i somras, om jag inte minns fel, och höll på att dö av innehållet! 
En mycket uppskattad present till en single girl like me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar