onsdag 9 maj 2012

tisdagen i känslor och händelser

- Gick på sista musiklektionen med Sophia idag. Tyckte det var lite sorgligt att det förmodligen var sista gången jag skulle se alla dessa mammor+bebisar. Jag menar, jag kommer liksom sakna lilla Arjun som aldrig kan sitta still!

- Blev irriterad inombords när värdmami hånade mig lite för att jag inte visste hur man gör potatis i micron. Nej för vet du vad, jag ska förse mina framtida barn med potatismos gjord på KOKAD potatis.

- Ni minns den där reklamen som gick i Sverige för ett tag sen där de sa att det var omöjligt att bara ta EN Polly? Det stämmer.

- Körde Nonno och Jennie (alltså värdmorfar och fru, häng med nu) till mataffären. En väg som jag kört ungefär 5 miljarder gånger. Såklart kör jag fel. Gör en halvlaglig U-sväng men de blir mycket imponerade av mina snabbtänkta körkunskaper.

- Längesedan jag delade med mig av städerskans kommentarer!! Idag sa hon snälla saker om min nya väska och tyckte att jag borde köpa smink från lite dyrare märken.

- Kan inte sluta tänka på tatueringar och piercingar. Men släpper det ämnet för tillfället, så att ni blir lite extra nyfikna/oroliga

Det var allt för denna rapport. Välkomna tillbaka ska ni vara imorgon då det är onsdag och fömodligen kommer jag hinna gå igenom mitt breda känsloregister ett antal gånger då jag ska börja passa kidzen innan soluppgång imorgon. NU: BIO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar