fredag 25 maj 2012

Ett bildspel om vad som hade funnits i min fantasivärld

För i en fantasivärld är allt möjligt !!!

Jag hatar att jag känner mig så girig nu men i en fantasivärld hade jag först försett migsjälv med lite:


Sen hade det väl varit rätt najz med ett:

Ja, släng med en sån här också vettja!

Eftersom det är en fantasivärld ignorerar vi det faktiska ansvaret men det hade ju varit himmelens mysigt med en:


just bara för att de är så söta att jag smälter

Givetvis hade jag hoppat på en:

Pengarna hade inte bara spenderats på prylar. Jag hade sett till att köpa massa fina kläder och se riktigt c00l ut



Typ såhär ja!


Några hus ska man väl bo i? Hade sett till att ha ett par schyssta hur lite runt om i världen. Sökte "luxury house in France" mest för skojs skull och fick fram det här:


Ja sånt här kan jag ju leva i, om jag måste



 I all ärlighetens namn. Det spelar ingen roll hur mycket man vill ha alla de nyaste kläderna. Eller hur lycklig man hade blivit av en (egentligen fjantig) iPod Touch- money can¨t buy happiness. Jag vet inte hur många gånger jag klappat på alla fina kläder i de dyra butikerna och tänkt att "jo, visst fasen hade jag blivit lycklig av pengar!" men sen kommer jag på att det inte finns ett pris på min familj. Och alla kompisar har jag skaffat för 0 riksdaler/dollar/euro.

Det skulle ju inte handla om pengar!! Men jag var bara tvungen att få det sagt. Vad hade ni köpt i en fantasivärld?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar