måndag 14 maj 2012

kolla vad som låg i brevlådan och väntade på mig



Neeeeej men vad härligt att få lite paket? Bara sådääääär, heelt spontaaant? Okej spontant var det inte men högst uppskattat. Och kolla vad som låg i! Det är min snälla lilla syster som skickat paketet med en stycke inbjudan till hennes student (känner mig lite gammal när jag inser att min yngre syster nu ska ta studenten....) Och boken har jag längtat så efter! Himla många utropstecken i ett inlägg men jag är bara så excited för min inbjudan och min bok, utropstecken utropstecken utropstecken

Egentligen skulle pappa ta med sig den men glömde den hemma, fnizz fnizz, så jag fick vänta en liten stund till på den. Ska läsa igenom den noga och ta åt mig av allt. Läsa alla råd, bygga upp migsjälv och bara läsa allt klokt som Bondinbella skriver. Blondis, I love you <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar