torsdag 10 maj 2012

här är det fortfarande tummen upp


Tummen upp för det määän! Tänka sig att den längsta jobbdagen i mitt liv kunde bli så bra. Förutom när Matteo började gråta för att han fick ett "för stort papper och visste inte var han skulle skriva sina glosor" Småbarnens problem nuförtiden va....... Sara kom och gästade mitt hus denna afton. Hennes värdmami skulle ha bokkväll och om jag förstod Sara rätt var hon inte särskilt sugen på att joina.
"Men kom hiiiiiiiiit då!!" tyckte jag och vips så var hon här.

Ni gissade rätt, jag ska bara borsta mina gaddar och sen är det läggdags. Vet att ni undrar hur jag sover i Matteos säng och lugn, jag sover heeeeeelt fint. Jag har nu, efter några nätter med få sömn, börjat tycka att min nya säng är rätt behaglig. Så jag ska släcka ljusen och låta mig sövas för en god natts sömn med hjälp av min iPod. Ärligt talat, vad hade jag gjort och vem hade jag varit utan den?! Låt oss aldrig få reda på svaret. Nattinatti xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar