måndag 7 maj 2012

och så var jag hemma igen

Tyckte jag haft en relativt lugn helg, bara gått omkring inne i City med pappa, strosat omkring lite här och där... men jag är helt slut! Hur kan man bli så trött av att "bara gå" ???? Har haft det himla bra med pappa de senaste dagarna och det var lite tråkigt när han hoppade på bussen till flygplatsen. Men snart ses vi igen, så jag ska inte gräva ner migsjälv allt för mycket. 

Efter att pappa kommit iväg till flygplatsen gick jag och mötte upp Ebba som är i City och pluggar! Himmelens roligt att träffa henne, få höra om vad hon haft för sig och hur hon har det inne i den fina staden. Det känns så lustigt att man möter upp sin gamla klasskompis i New York City. Reality check deluxxxe. 

Känner mig nästintill hjärndöd. Och inte kunde jag gå in i mitt rum och slappa, slänga upp fötterna på Sköna Gröna och bara glo. Nej nej nej jag har ju flyttat in till Matteos rum i en månad. Can I hear a bu-hu? Ska inte klaga allt för mycket men kom igen, man älskar alltid sitt eget rum lite mer? 

Kvällens planer: samla kraft att byta om till pyjamas, välja någon bra serie, försöka hitta hemsida där jag kan se vald serie. Eventuellt borsta tänderna, om ork finnes. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar