måndag 7 maj 2012

bäst att göra ovettiga saker när ingen är hemma


Svänger omkring med håret som om jag vore all that. I brist på annat att göra försökte jag få till en spontant-svänga-med-håret-bild men det gick inte. Och nu sitter jag nästan yr och kräkfärdig. Näjz. Fast lite vettigt har jag fått gjort nu när alla varit borta på tae kwan do; jag har klippt och målat mina klor, kollat på Ellen Degeneres, svängt med håret och....... That's it.

Har pillat lite med min iPod och fixat lite nya låtar och sånt. Massssa bra musik, bland annat låten här i inlägget under som jag inte kan sluta lyssna på. Och mitt när jag sitter och fixar och trixar med musiken börjar det plötsligt fram en jullåt och snabbare än blixten var jag hemma i Falsterbo och käkade julmat med hela familjen. Inte långt kvar till Malins student!!!!!1!!1!!!1!1!!11!!!11!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar