onsdag 2 maj 2012

månad 5 av 12- maj är här

Jag har ju knappt bloggat idag. Inte för att jag varit särskilt busy, bara allmänt ointressant. Klickade runt på lite olika bloggar (älska mig för en bloggtönt jag är) och satt plötsligt och dagdrömde mig bort till ett liv i New York City, ha en fin lägenhet, fina vänner, bra jobb med härliga kollegor och bara ha ett så avundsvärt fint liv. Mer om det en annan gång. Just nu sitter jag och tömmer min naturgodispåse och är rätt nöjd med det också.

Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag får träffa pappa ju!!!! Längtar så mycket att jag går sönder. Blir så himla arg av att vänta och har alltid blivit det. Sååååå fruktansvärt dålig på att vänta. Så tänk hur imponerande det då är att jag jobbar med barn? *mAsSviS mED cReD* Hela maj månad kommer vi ha besök i detta hushåll! På fredag är ju jag och pappa tillbaka och ska bo här en natt innan vi drar in till City men värdmamis pappa ska också komma hit med sin sambo/flickvän/ eller vad man nu ska kalla henne. Och värdpapi, som alltid är runt och reser med jobbet, ska tydligen sluta med det  någon gång i maj och börja vara hemma hela tiden. Plötsligt känns det som det kommer bli lite trångt i huset.....

Vet ni vad jag ska göra ikväll? Ja jag ska på bio, tisdag ju, men jag ska se Titanic. Och inte bara Titanic; utan Titanic 3D. Wooooow. Så där ska jag sitta med brillerna på och se när båten sjunker. Förlåt att jag avslöjade slutet för er som inte sett filmen men jo, skeppet sjunker.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar