fredag 25 maj 2012

Allvarlig bieffekt: sugar rush



Tjenaräääh. Wow imårrn äre freeeeda'! Veckan bara swooshar förbi juuuu! I skrivande stund sitter jag i köket och har världens sugar rush. Helt själv! Jaaaaaaaa jag sitter häääär alldeles schälv och tycker tråkiga saker är roliga. Kanske en aning deprimerande men hey skönt för er att slippa se mig i detta tillstånd.

Värdföräldrarna är ute på middag inne i City och mitt i sockerdimman som infinner sig i min hjärna kommer jag på att de ju inte har nyckel in till huset. Vilket innebär att jag har makten att låsa ute dem! MOAAAAAA-HAA-HAAAA!!

??????? Nej givetvis är jag inte så elak.

Nä hörrni de är nog bäst om jag går och lägger mig iallafall. Trots att jag "inte alls är trött" och "typ aaaldrig kommer somna" så är det nog bäst. Vad gör jag för vettigt nu liksom? Skriver om sugarrush, tar kånztiga bilder på Macen, låsa ute värdföräldrarna? Läser gamla mejl från 2006 och kollar vilka kändisar som klätt sig bäst i veckan?

Inge vettigt alls ju. Därför- godnatt godnatt. Och grattis att Sverige får vara med och tävla i Eurovison Song Contest! Grattis, du tjej som vi skickat vidare. Vet att du kommer kicka allas ass :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar