tisdag 29 maj 2012

Aldrig att man missar The Bachelorette

... även om jag måste erkänna att jag nästan glömde bort det idag. Det har ju känts så bakvänt idag, det har liksom varit som en söndag men så är det en måndag och så blir allting så snurrigt. Och imorgon vaknar man, redo för veckans första jobbdag och så äre tisdag! Helmysko ju men rätt schysst med ett litet försprång på veckan!

Pallar inte riktigt sitta här mer utan vill bara dyka ner i sängen i Matteos rum. Sista gången nu sen är det tillbaka till mitt rum, mina saker och min säng. Fick bara lite dåligt samvete att jag inte skrivit så mycket nu i helgen (det blir ofta lite inläggsfattigt här då) och ville därför bara in och säga det viktigaste: Jag såg på the Bachelorette och ja, Jef är kvar. Lika söt och go som alltid

Dags för mig att zzzZZzZZZZZzZZZZZZzzzzzzzZZzzZZzZZzZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar