tisdag 29 maj 2012

Play pause observe rewind learn

Precis som jag trodde har jag gått omkring hela morgonen och trott att det var måndag..... men så är det ju tisdag! Blir lika glad varje gång jag kommer på det och varje gång jag kommer ihåg att jag åker till Sverige nästa vecka så blir jag liiiite gladare! Mindre glad blir jag när jag kommer på att jag måste packa min väska till Sverige och Mexico innan helgen. Eller, i den perfekta världen hade jag packat så att allt är klart till fredag, så kan jag njuta av min sista helg (som delvis förhoppningsvis består av Six Flags nöjesfält!!!) så slipper jag stressa för det. Men som sagt, det var i den perfekta världen. 

Värdpapi som är hemma nu har dragit iväg på golflektioner. Det var hans present till sig själv efter att han rest och hållt på de senaste åtta månaderna, så han är nu iväg och övar in sin perfekta swing och allt golf-igt. Nonno och Jennie har sin sista morgon här idag för i eftermiddag tar de flyget till Las Vegas och ska vara där några dagar innan de drar till Hawaii en vecka och till slut hem till Nya Zealand. Det känns så konstigt att de ska åka, huset kommer ju bli helt tomt! Och att de åker betyder att de har varit här i en hel månad.... vart tog Maj vägen?



2 bilder från Empire Sate Building i januari.
Vart tar tiden vägen?!!?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar