torsdag 17 maj 2012

Mysiga strandkvällar gör dagen bättre för vem som helst

Favorit i repris kanske man kan säga. Fast denna gång minus 24-timmars-magsjuka för min del. Hängde på stranden och hade med sig allt som man borde ha på en mysig picnick. Ja ni vet, musik, mysiga ljus, lite fika och hela faderullan. Vi satt och spelade lite spel också. Sara vann flest gånger men en gång kom vi lika! Och Malin, vi spelade det spelet du vet som vi alltid spelade i Afrika för 3 (!!) år sedan. När man skulle flytta runt kulor du vet? Vill minnas att jag var rätt kass redan då :) :) 

Bra också att jag fick komma ut och "rasta tankarna" lite. Få lite perspektiv på saker och inte bara sitta och bli helt insnöad på problem från min synvinkel. Vi kan väl kalla det att jag vädrade mina hormoner. Nej eew det gör vi inte.............


Dagens ungdomar som leker runt med fyrverkerier. 
Fan vad c00lt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar