tisdag 22 maj 2012

Du har ett hjärta av guld och en själ mjuk som moln. Behöver någon hjälp ställer du alltid upp och behöver någon en kram är du först med öppen famn

- The Bachelor igår var skit bra (som vanligt) och fyllt med meningslöst braindead drama (som vanligt). "Min kille" Jef är fortfarande kvar i tävlingen. Lite bitterljuvt, han är kvar med henne men å andra sidan får jag se honom i tv-rutan

- Idag har jag på mig en blus/kofta med hästar på och känner mig som en riktig hästtjej

- Har funderat lite mer på det här med iPods och börjar nu luta lite mer åt en iPod Touch. Mest för apparna man kan ha och eftersom jag såå gärna vill ha en iPhone men inte riktigt har råd så kanske detta är det närmsta jag kommer?

- Det regnar fortfarande hinkvis i USA idag. Tycker därför lite synd om Nonno och Jennie som hade tänkt åka in till City alla dagar denna vecka. New York City är inge vidare när det regnar

- Vad ska man ge sin syster i studentpresent?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar