tisdag 15 maj 2012

jag hjärta läsning



Sitter alltså helt uppslukad i min bok. Eller ja, Blondinbellas bok äre ju men jag äger ett ex. Den har bara varit här i 24 timmar och redan är halva utläst. Imponeras lite av hur snabbt jag kör igenom boken. "Bara ett kapitel till. Kanske läser jag detta kapitel också. Men det här måste jag ju läsa om!" Kan. Inte. Sluta. Läsa.

Och när vi väl pratar om läsning! Så många gånger som jag verkligen vänt upp och ner på Internet, på jakt efter en ny blogg som jag kan ta mig igenom. Varför har jag inte kopplat att jag egentligen har en brinnande törst för läsning?! Nej nej istället har jag suttit där, timme ut och timme in och klickat mig igenom blogg efter blogg, sida efter sida..... Förmodligen därför jag är så bloggnördig idag. Nu sitter jag iallafall här med denna bok som snart är klar och så köpte jag 2 nya i helgen också, bara sådär helt otippat och högst olikt migsjälv. Men nu jädrar ska jag börja läsa igen. Bara försvinna in i olika bokvärldar och njuta. Ska. Inte. Sluta. Läsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar