lördag 12 maj 2012

everything was going wrong until you found me and made me believe in sunshine again


Till slut vaknade alla i huset till liv och jag kom iväg till jobbet i tid. Dock var chefen sen så jag och en annan kille stod utelåsta och bara väntade på henne. Trevlig grabb det där, Paolo hette han, 19 jordsnurr och tyckte om att gå på dubstep- spelningar i City. Se så mycket man kan lära sig om någon på 10 ynka minuter!

Anyways, gjorde det jag skulle på jobb och fick till och med sluta en halvtimme tidigare! Det var inte så mycket folk och nu förstår jag ju varför- det är ju knasfint väder ute! Vem fan går och shoppar inomhus då?? Solen har kommit tillbaka och tagit med sig alla varma Celsiusgrader. HURRAAAA. Firar allt det bra-iga med en skål vaniljglass, Nutella och jordnötssmör. HAHAAHAHAHAHAHAHA jag dör vad gott det är!!!!!!

Men jag äter inte bara glass för mitt eget firande, nej nej nej. Jag firar även min pappas födelsedag! Hipp hipp hurra på födeledagen min bästa pappa. Underbara kärleksfulla pappa livscoach och Bruce Springsteen- fan.

Och ensam hemma är jag också. Resten av skaran har flytt fältet. Det skulle fikas, köpas nya skor och klippas lite i Matteos hår. Men jag beslöt mig för att stanna här, glassa i solen (hehehehe) och spelar nu hög musik och stör grannarna i deras trädgårdsarbete. Ser fram emot picnickmiddagen ikväll och lovar lovar lovar att ta med min kamera och fota fina bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar