fredag 18 maj 2012

Räknar fräknarna på näsan


Tänka sig att jag kom ur pyjamasen. Och min ilske-koma. Alla arga vibbar byttes ju ut när jag varken behövde passa Sophia efter läkarbesök eller nap time! Ibland bara älskar jag min värdmamis ständigt ändrade jobbschema :) :) :) :) :) :) :) :)

Så jag klädde på mig lite kläder och la mig ute i solen och försökte få färg. Nej "blek" är inte en färg. Och på tiden att få lite bronzigare hy, det har varit fler soldagar denna vår än det brukar vara under en hel svensk sommar! Lite obekvämt var det dock, att sola med kläderna på, helst vill man ju ligga i bikini! Men några saker hindrade mig, typ som att:

- grannarna hade massa målare som målade huset
- vi har inget staket eller annat som gömmer vår trädgård
- jag äger endast en baddräkt

Det sista ska jag däremot fixa snart efter som JAG SKA TILL MEXICO I JUNI!! Jaaaaarrrrå Cancun here I come! Och då måste jag ju fixa lite swin wear som jag, lite otippat, detta år ska fixa från Target. För vet ni hur fina bikinis, bikinisar, whatever de har där?! Anyways, MEEEEEEEEXXXXIIICCOOOO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar