fredag 25 maj 2012

Vad ska man göra när det bara regnar ute?

Regnigt, blött men faktiskt inte kallt. Luftfuktigheten är ju helt knäpp här, jag kan gå ut i shorts just nu och inte frysa ett dugg! *kAxXxXaR*

Men det begränsar mina aktiviteter med den lilla. Att det är blött ute menar jag. Jag vill gärna gå till parken eller springa omkring så att hon blir riktigt trött=sover läääääänge efter maten men nu får jag helt enkelt tänka om. Gnugga geniknölarna som man kan säga.

Har förresten märkt ett mönster nu här med vädret. Så fort det är pissigt här, då är det jättefint i Sverige. Det slog mig nu när Malin sa att det varit sol och blå himmel hela veckan där och jag kom på att här har det ju varit grått hela veckan! AHAAA! Mystery solved. Det är lugnt, ni behöver inte tacka mig. Men jag accepterar era gåvor och presenter. Ingen gåva är för liten :)

Bara några timmars jobb idag sen har jag helg. Jag ska... vänta lite, jag berättar senare. Lilltjejen här tycker nämligen inte det är så kul att se nanny skriva och det är hennes mission nu att göra det svårt för mig. Återkommer när jag inte har en tjej som drar i mina kläder och petar mig i öronen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar