torsdag 10 maj 2012

tattoos and piercings

Så gissa vad jag ska skriva om nu då? Har jag tråkigt brukar jag fördriva tid genom att klicka runt på massa olika hemsidor och jag har blivit en riktig mästare! En hemsida jag älskarälskarälskar att klicka runt på är Tattoologist. Klicka mig igenom sida efter sida och se massvis med olika tatueringar, olika motiv och texter på olika delar av kroppen.

Jag har alltid lekt lite med tanken på att skaffa en. Placering och motiv är fortfarande oklart och jag är rätt säker på att det här är en sån grej jag fått för mig och pratar mycket om men som jag aldrig faktiskt kommer göra. Faktum är att jag ibland kan bli lite freaked av vissa tatueringar, tänk att man ska ha de hela livet! Oavsett hur mycket du skrubbar så kommer den sitta kvar!!! Men ack så fina vissa är:

With every heartbeat






Några fina bara sådär liksom. Skulle jag genomföra det skulle jag nog ha den texten, with every heartbeat. Eller textraden you fill my heart, yo keep me breathing från låten You're the Storm

Sen har jag tänkt lite på piercingar också. Av oklar anledning har jag fastnat för en piercing av det här slaget: 

OBS ej mitt öra!!!

Min älskade tungpiercing som jag är så förtjust i. 
Och väldigt stolt över!

Kanske måste jag ta ut min tungpiercing då? Blir det för mycket med båda? Hahahahaha sitter nu och skrattar åt migsjälv och känner mig helt obeskrivligt fånig. Vad har jag nyss skrivit om, tatueringar? Och vare sig jag ska sätta ett till örhänge i örat eller icke?! DETTA ÄR BARA TIDSFÖRDRIVANDE TANKAR OCH ALLTSÅ INGET SOM BORDE TAS ALLT FÖR SERIÖST. Men ändå likzåm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar