torsdag 31 maj 2012

List-o-maniac


Tusiken hörre ni. Jag har ju ingen alls energi här omkring ju! Att värdpapi är hemma hela tiden är döskönt, missförstå mig inte men eftersom han vill göra precis allt allt så blir det ju rätt lite för mig att göra... Klagar inte!! Jag softar bara med gänget, gömmer mig en liten stund och läser i min bok, går ner igen för att hjälpa till med maten, kollar på ett avsnitt av How I Met Uour Mother på Macen, ner igen och spelar spel med Matteo och så vidare och så vidare. Ni fattar, lite av och på sådär.

Och nu är det baskemig inte långt kvar till helgen. Oh Gosh jag måste börja med mina packningar nu. Har skrivit upp listor på allt möjligt. Ska jag lista upp det?

Jag har en lista för:

- vad jag får köpa till mig själv innan jag åker
-  vad jag ska köpa till andra innan jag åker
- saker att packa till Sverige
- saker att packa till Cancun
- saker jag ska köpa till mig själv om jag fortfarande tänker mycket på dem efter Cancun
- vilka olika resväsk-alternativ jag har
- plagg jag måste tvätta innan jag åker

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAH är jag sjuk eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar