måndag 21 maj 2012

God morgon och ett skepp kommer lastat med ett svullet öga


Ser ni mitt öga?! Och nu kämpar jag med att hålla det öppet, slappnar jag av stänger ögat igen vilket gör mig lite orolig. Varför är mitt öga såhär? Ingen vet, jag hoppas bara att det försvinner under dagen och att det snart blir bra.

Imorse fick jag reda på att detta är värdpapis sista vecka där han är borta hela veckan sen kommer han vara hemma heeela tiden!! Iallafall ett tag. På söndag drar värdmami till Kina för jobbsaker och då ska värdpapi vara hemma med oss hela veckan. ÅH vad roligt det ska bli. För jag saknar värdpapi. För han är rolig. Och schysst. Och så lagar han god mat. Nej stryk det, han faktiskt lagar maten! Godheten är bara en bonus ;) Fortsätt med er måndag nu bara så drar jag igång min också nurå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar