tisdag 1 maj 2012

ser på min egna film om och om igen för att slippa tänka på regnet utanför

Alltid lika härligt att vakna och höra hur det regnar. Njaa. När jag först vaknade till debatterade jag länge vare sig det var regn eller om det var värdmamis dusch som lät. Tyvärr var det ju regnet. Meeen meeeeen. Får väl ha en mysig innedag idag.

Hade ni en skojig Valborg? Vare roligt???? Och vet ni, idag är nog den första 1 maj jag inte spenderar i Kämpingehallen sedan typ... högstadiet. Varenda 1 maj är det gymnastikuppvisning vilket betyder att man är inne i hallen heeeeela dagen, dagen efter Valborg. Freedom? Nej så fort jag såg bilder från en fullsmockad läktade och gamla gympakompisar och plötsligt vill jag inget hellre än att vara där med dem. Tänker på er, Kämpine GF!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar