måndag 7 maj 2012

måndag morgon och det är bara jag och lillan hemma

Det är full rulle här i princip hela tiden här nu! Normalt är det ju bara jag, värdmami och barnen på vardagarna och nu när värdmorfar+fru (har fortfarande inte bestämt vad jag ska kalla dem) så känns det som det är folk precis överallt! Fick ingen ordentlig sömn inatt heller så är lite efter i huvudet. Därför börjar jag och lilltjejen dagen slow med lite Dora the Explorer och jag sitter bara och myser.

Värdmami släpptes på kontoret imorse och värdmorfar+fru droppades av vid tågstationen och de ska hänga omkring i Stamford idag. Så nu är det alltså bara jag och lilltjejen hemma. Poängen är alltså att huset känns lite tomt på folk och det känns skönt att det är lite som det brukar.


Hopplöst tråkigt inlägg det här ju (hehehehehhee) borde ta tag i dagen nu och förbereda mig och lillan för gympaaktiviteten idag. Jo för den har flyttats till måndagar- lilltjejen har avancerat till en mer skillad grupp. *cRÄzY*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar