torsdag 10 maj 2012

hej på dig från en orolig tjej


Alla dessa konstiga saker jag får för mig... Jag kan läsa om någonting och sen baserat på det få för mig de konstigaste sakerna. Saker som inte alls hänger ihop med vad som egentligen är verkligt! Exempel? På ett avsnitt av Criminal Minds kunde mördarskurken hacka sig in i tjejers webcams och så spionerade han på dem och sen...... gjorde han det där dumma som mördarskurkar gör.

Så nu när min webcam inte fungerat på hela dagen och den hänger sig lite då och då nu nä den börjat fungera är jag alltså HELT ÖVERTYGAD om att det sitter någon gammal gybe någonstans och spionerar. Undrar om han finns, och vad har han isåfall sett? Blir så jäkla rädd för migsjälv när jag håller på såhär, psykar sönder min hjärna om något fiktivt! Som inte finns!! Reminder: sluta upp med det där.


Och imorgon är det freeeeedaaaaaaag! Värt att firas. Lyx för mig så behöver jag inte jobba förrän på kvällen. Matteo har först musikal på skolan som alla ska på och sen ska värdmami ta Nonno och Jennie till Woddbury. Ni vet den där stora outlet:en (vad heter det egentligen??????) där jag åkte med Malin, Calle och Sara? Och på kvällen ska de vuxna på Broadway-show så då ska jag passa lillkidzen. Inget mig emot, det brukar oftast sluta med en film och fredagsmys för min den :)))))


Och by the way, hur ser jag ut idag?! Utseende är allt, jag vet. Men jag känner mig som en.. präktig liten tös? Lilla Johanna 11 år, som borde gå i bibelskolan tillsammans med mina andra jämngamla skolkamrater. Hålla handen och sjunga sånger om Jesus och världsfred. Jepp det är jag det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar