tisdag 29 maj 2012

En liten lycklig själ som flyttat in i sitt rum igen


Fjantig glädje det hära ju. Nu är iallafall alla kläder i min garderob igen, alla böcker och tidningar är på sin plats, almenackan upphängd på väggen, allt småplock står där allt småplock ska stå och än en gång är det massa med JAG i detta rum. Men så slår det mig att i och med att jag flyttat in hit igen så är allt tillbaka till (typ) normal.... och hur tråkigt det är. Vad tråkigt det är med normalt! Det roligaste är ju när allt är lite spontant, lite hitande och ditande, lite tjoigt och tjimmigt sådär liksom. AAAHH är helt vansinnigt rädd för tråkigt Svensson-liv! Visst med Svensson-liv, Villa-Volvo-Vovve har ju sina fördelar och charm men då ska jag bannemig se till att leva ett spännande Svensson-liv!!!


 Men låt oss inte oroa oss för det allt för mycket nu. Allt det där är fortfarande långt bort. Istället kan vi fokusera på glädjen som lyser i denna bild:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar