tisdag 22 maj 2012

Underhållning som bara amerikanare kan

Hä sitter jag i soffan bekvämt och bra och kollar på America's Got Talent tillsammans med Nonno och Jennie. Hittills har vi sett på hundar som gör bakåtvolter, en rappande sjuåring och en kille som kan bli sparkad i kulorna oavbrutet i 20 minuter. Av dem 3 var det sjuåringen som inte gick vidare...... HAHAHAHHAHAAHA saker som underhåller amerikanare :')

Jag måste dela med mig av mina i-landsproblem också! Nämligen om jag ska köpa ny iPod eller inte. Och om jag ska köpa en, vilken modell? Det är ju en annan sak som amerikanare gör bra, de tillverkar typ 1 miljard olika varianter av en sak! Beslutsångest!!?! Problemet är ju lite också att jag vet inte om jag har råd? Eller ja, jag vet inte om jag vill lägga så mycket pengar på en iPod när jag egentligen har en som fungerar. Jag vill liksom bara byta upp mig och fräcka till mig lite.

This one?

Or this one?

iPod Nano eller iPod Touch. Färg? Hur många GB ska man ha? ÅÅÅRRGGHHH-HÅÅÅÅ

Endast tio minuter kvar nu. Sen börjar det, Programmet jag hatar att jag älskar. My guilty pleasure. Jag skäms när jag tänker på hur mycket jag bryr mig. Jag pratar om The Bachelorette! Amerikansk skräptv när det är som bäst ju! Men till mitt försvar så är det ju en singeltjej som söker kärlek och lyckan vilket betyder; massa snygga killar. Har ställt in mig på en kille och hoppas på att han blir utslagen snart så att han kan komma hit till mig och så kan vi lära känna varandra. Jef heter han, är 27 år och har ett framgångsrikt och kreativt jobb. Vi ska nog få det bra ihop <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar