måndag 14 maj 2012

great night with body disagreements

Våra planer för lördagen var att köpa med oss mat från någonstans och bara sitta i parken i Darien och ha det bra tillsammans. Sagt och gjort, jag hämtade Sara, vi köpte med oss apgod mat från Whole Foods och slog oss ner på en behaglig plats i gräset. Vi hade laddat upp med allt som man måste ha på en picnick, maten köpte vi ju, vi hade med oss filtar, iPod och högtalare, myggljus, tidningar och så mina Marabou!! 







Alisa kom och mötte upp os och höll oss sällskap i vår fina park. Vi satta bara och hängde, läste högt ur tidningarna och fnissade åt innehållet. Ja fy vad bra vi hade det!




Ja det var ju en riktigt bra lördagskväll...... Tills jag bestämde mig för att det nog hade varit kul att bli lite matförgiftad. Fy. Jag mådde fine under kvällen men allt som det gick så bara kände jag mig allt sämre och sämre. La mig ner och hoppade satt det skulle bli bättre, drack lite vatten och intalade migsjälv att det bara var en matkoma och inget allvarligt. Men när jag varken kunde prata eller röra mig utan att känna att jag skulle kräkas så fick jag inse att jag gjort mitt för kvällen. Snälla kåmpizarna packade ihop allt och tog hand om mig, jag fick köra hem och ja, göra det man brukar när man är illamående. MHM vad nasty. Men jag slängde mig i säng direkt och tänkte att en god natts sömn nog skulle lösa allt.

Konstigt det där tycker jag! Hur man kan må så dåligt och bara tanken av mat är så himla äcklig. Jag bad till Gud att "snälla jag lovar att aldrig aldrig äta igen! Snälla bara få mig att må bättre!" Och så lik förbaskat vaknar jag imorse. Hungrig som en jädra elefant. Fascineras lite hur det kan svänga om sådär........ *LäTt-iMpONeRaD*

Men jag vaknade iallafall någorlunda pigg och kry men kände att det skulle bli roligare att följa med till City än att bara ligga hemma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar