fredag 18 maj 2012

Baltider

Kom nyss på att treorna på Sundsgymnasiet har sin bal idag! Sitter och håller mig uppdaterad på Facebook för att se om jag kan spana in fina klänningar, killarna i fin balfrack, tjejers hår fixade hos frisören, alla uppklädda till tänderna. Samtidigt slår det mig att det betyder att det var 1 år sedan min egen bal. Jävelen alltså, går ett år alltid såhär snabbt?



Finaste Vici och Hanna <3


Och min klänning! Som alla andra tjejer var jag så stressad över att hitta "the klänning". Helst vill man ju inte ha likadan som någon annan och den skulle ju helst inte kosta en halv förmögenhet. Min klänning köpte jag i en liten butik när vi var på semester i Frankrike. Och när jag skulle förklara hur den såg ut för andra beskrev jag den tyo såhär:

Den är champagneförgad, typ med svarta axelband. Den är gjord av fint tyg som du vet, flyger i vinden liksom. Och så är det stora och små svarta fjärilar på den. Den är skitfin!

HAHAHAHHAHAHAHAHA inte konstigt att folk såg på mig med undrande min när jag förklarade. Men sen såg dem ju huuur fiiiiiiin den var och slutet gott allting gott :---)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar