måndag 21 maj 2012

Andra härliga söndagen i rad! Det är detta som ger en energi för resten av veckan

Livet är minsann de dagar man minns. Vad det nu var för företag som hade det som sin reklamslogan... Alltså hängde vi på stranden och lapade så mycket sol som möjligt. Kom dit och suckade klagande på alla barnfamiljer men bestämde oss för att ha en bra dag trots dessa kreatur som vi ju får en bra dos av under veckorna. Vi hittade ett bra plats för oss och slog upp läger, fram med musiken, bring on the sunshine och sen var njutningen igång! Vi hade helt enkelt en väldigt härlig dag på stranden.

Tjejerna släppte av mig hemma medan de drog vidare för lite middag. Här hemma bjuds det nämligen på hemmagjorda italienska köttbullar med egengjord tomatsås som Nonno gjort till mig, efter att han hört hur mycket jag älskar italiensk mat. Och hemmagjord mat missar jag bara inte!!

Sara och Alisa var där

Jag var också med....



Den avancerad musikanläggningen






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar