lördag 5 maj 2012

out of the comfort zone


Vänta vart hamnade jag nu? Vart befinner sig bLoGgaRn? Jomenvisstja. Jag och pappa är tillbaka från Boston nu och hemma i trygga Connecticut för kvällen. Värdmamis pappa och hans fru är också här så ikväll satt alla vuxna ja jag räknas också som vuxen och åt middag och hade det mysigt. Värdmami hade lagat sin specialare- kycklingsallad med ris i micron. Förlåt värdmami, ska sluta klaga på din matlagning.


Anledningen till att bilden är så förvirrande är ju för att jag sitter med ny bakgrund!! mitt rum är inte längre mitt i en månad framöver och jag har blivit inknuffad i Matteos rum. Därav den mer oranga (hopplöst ord) bakgrunden. So get used to the color! Imorgonbitti blir det lite upp-och-hoppa då jag ska ta med pappa på en guidad tur av mitt liv här. Ska visa honom lekplatserna, bibblan, Little Thai Kitchen och annat viktigt som är viktigt att se när man bara är i Darien så kort tid.

Boston var förresten väldigt mysigt. Var ju bara där en kort tid också- kom med tåget vid fem och mötte pappa på stationen, lämna saker på hotellrummet och drog sedan iväg och käkade middag på en så jädra festlig restaurang! Typ lite mexican tex mex sombrero frozen margherita stuk på det hela. Och så otroligt god mat. Och medan pappa jobbade idag gick jag omkring och gick. Upptäckte Boston lite. Fastnade inne på Urban Outfitters och frågade migsjälv varför jag inte äger mer pengar. Vandrade tillbaka till tågstationen och satt på tåget ner hit igen. Och det var det!

Borde sova nu men i mitt huvud har jag världen PARTY med DENNA låt. Om och om igen, yea yea yea yeaaaaah


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar