lördag 12 maj 2012

i'm spending september on the west coast!!!!!

GLÄDJEVRÅÅÅÅÅÅÅL!!!! JJJJOOOOOOOOO för vi ska till västkusteeeeeen!! 

Det visste vi ju i och för sig redan att vi skulle men idag bokade vi biljetter och planerade och sånt på riktigt! Den 31 augusti flyger vi iväg till San Fransisco och har inte biljett tillbara till NYC förrän den 27 september!! Woohooo så vi har typ en hel månad där borta som ska fyllas ut med bilsemester, Las Vegas, Grand Canyon, Los Angeles, Malibu,....... jag har glömt vad mer men en hel jäkla del ska hinnas med. Och det bästa av allt- vi planerar in en resa till Hawaii den sista veckan. ÅÅH så gött, bila runt California i lite mer än 2 veckor och sen dra till Hawaii för världens chill-semester. Var är spola-knappen när man behöver den som mest?!


Mina gäster kom och jag var iklädd i pyjamas. No surprise there. 
Fick beröm för min outfit av Alisa.


Undrar så vad jag hade gjort utan er. 
Gullegullegulle <3

Ja men nu slog Alisa mig en liten pling! Hon blev plötsligt ledig ikväll och snabbare än blixten bjöd jag över henne hit. Så då får jag sällskap i mitt filmtittande. Vad Alisa inte vet (och kanske/förmodligen kommr läsa nu innan hon kommer hit...) är att jag har filmen Step Up hemma. Och jag råkar veta att hon diggar den filmen så jag känner mig just nu rätt så awesome!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar