torsdag 24 maj 2012

Jag skulle aldrig tillåta mina barn att delta i skönhetstävlingar

Såg nyss på Little Miss Sunshine och tycker att den är en sån himmelens fin film. Blir varm i hjärtat av den och minns tillbaka på när hela familjen alltid brukade se den i Frankrike, i huset vi hyrde och hur lillasyster Vera kunde bryta fram ett danssolo mitt i maten. Eller när vi lekte viskleken i typ en timme och det alltid slutade med de mest bisarra viskningarna. Eller när Daniel vann 10 euro på en vadslagning om att dricka upp en hel vattenflaska i ett ryck. Och när han kräktes upp allt vatten 4 sekunder senare.....

Onsdagen är nu förbi vilket betyder att värdpapi kommer imorgon och att det snart är helg. Skönt tycker jag. Har så smått börjat tänka på vad jag ska packa med till Sverige när jag flyger dit och kommer också på att jag i princip måste ha en Mexico-väska packad också med tanke på att jag (som det ser ut nu) kommer tillbaka till USA en måndagkväll och flyger till Tequilaland tisdagmorgon därpå. #planering







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar