måndag 21 maj 2012

Nyvaken mitt på eftermiddagen


Jasså där somnade jag till såhär mitt på dagen. Vaknade nyss, Sophia lär väl göra samma sak och sen fortsätter dagen. Ser ni att mitt öga fortfarande är svullet? Det lugnade sig faktiskt lite under dagen men nu efter min lilla tuppluris blidde det stort igen. Börjar misstänka att det är för att jag sover med ögat nedtryckt i kudden? Borrar liksom in huvudet rakt i kudden och kanske inte det bekvämaste för lilla ögat mitt?

Väderstatus: regnar fortfarande. Helt otroligt mycket. Bara av att gå de få stegen från gympahallen till bilen så blev jag helt dyngsur. Och Sophia undrade väl vad tusan jag höll på med: det spöregnar så sätter inte hennes nanny på henne nån jacka? Och bara sandaler? Nääh nanny, skärpning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar