onsdag 9 maj 2012

this chick has been working since 5.45 am

Väcktes tidigt av värdmami imorse, som flyger till Toronto över dagen. Hon väckte lite liv i mig och när jag hörde hur Sophia började gråta och skrika efter mamma så bad jag till någon Gud någonstans att "snälla det här kan inte vara sant. Snääälla låt mig sova, bara en liten stund till! I promise I'll be good!" Och det funkade! Klockan 7 vaknar jag av att Matteo går fram och tillbaka i hallen och undrar när det är morgon så då var det bara att sätta igång morgonen.

Så nu är alla frukostmätta, Matteo är på bussen påväg till skolan och Nonno och Jennie släppte jag av på tågstationen så att de kunde åka in till City idag. Vet ni att det bara kostar 6 dollar för pensionärer att åka till City?! Så jävulens billigt!!! Och så betalar vi unga ungdomar 9.75..........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar