tisdag 8 maj 2012

all the little things that we do

Hemkommen från en alldeles ypperligt mysig kväll på Whole Foods av alla ställen. Hehehe trodde aldrig jag skulle höra migsjälv säga att jag hängt i en matbutik en hel kväll men så sant som det är sagt så köpte jag och Sara lite fruktsallad och en stor nötmix och hade det gött. Vi delade med oss om allt vi missat under helgen och började planera lite mer för vår resa i augusti!! Maddaf#!?€ vad jag längtar. Fick ordentligt ressug nu när vi började prata om det och kollade på flygbiljetter, hyrbil osv osv osv.

Bara en sån liten sak som att hänga på Whole Foods och nu känner jag mig genast piggare och lite muntrare för resten av veckan. Kände mig lite nere nu när pappa åkt. Precis som alltid när man sett fram emot något, och när det är över tänker jag ofta "jaha. Det var det. Vad ska man nu se fram emot?" och så en massa :( :( :( :( :( :( :( Det känns liksom lite tomt. Men nu är jag på rätt spår igen. Och jag har en himla massa kul att se fram emot! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar