onsdag 2 maj 2012

kan erkänna att det kändes roligt att säga "ses imorgon" till pappa!

TJOHOO imorgon vid den här tiden är jag väl nästan färdigpackad och redo att åka till tågstationen, placera rumpan på ett bekvämt säte på tåget och 3 timmar senare anlända i Boston och krama papppppppaaaa!!!! Ska också bli så skönt att bara sitta på tåget. Ska köpa med massa tidningar, ladda iPoden tills den sprängs och ha med lite godis och snacks och bara sitta där och mysa. Mysfaktorn hade höjts om det regnade och jag satt och kollade ut ur fönstret sådär dramatisk och filmaktigt men vi får väl se  vad vädergudarna bestämmer.

Är lite sömnig denna onsdag. Ska berätta varför- igårkväll blev det ju Titanic i 3D med Sara, och jag som väl var lite skeptisk till hela det här med 3D tyckte faktiskt att det var rätt c00lt. Sitta där med balla briller och kolla 3D likzåm. Vi var de enda två i hela biografen och njöt av att kunna kommentera högljutt, skratta så högt vi bara kunde och skrika ut i ren sorg "IIIII trruuuuussst yooooouuuu!" Hursomhelst! Vi fick lite panik när bion var slut, tårarna torkade och insåg att klockan var 11.20, alltså 10 minuter innan Sara måste vara hemma. Så vi sprang så snabbt vi kunde (nästan) bort till bilen, sprang genom hela parkeringshuset och hittade tillslut bilen. Hann någonstans där emellan tänka "vad fan ska man med en tre timmars låg film om ett sjunkade skepp till?!?!?!"

Så ja, kort och gott kom jag inte i säng förrän lite senare då va. Men jag är OK. Börjar dock få snedspel på den lilla damen här i rummet brevid som vägrar somna *tÅLaMoOoOOd*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar