onsdag 16 maj 2012

I hate to say I told you so

Först och främst- hur snygg är inte nya bloggen?! Tusen tusen tuuusen tack till Mini som fixat och klippt och klistrat så fint, allt medan jag låg här i USA och sov! Jag råkade förstöra hela min gamla bloggdesign igår när jag tyckte det var på tiden med lite uppfräschning. Så klick-klick-klick satt jag och plötsligt var allt skitfult och förstört. MEN NU ÄRE JU SÅ FINT HÄR! Har klickat upp min egen blogg flera gånger "bara för att kolla"..... he-he-hee........ hehe

Och angående rubriken. Angående låten och vad jag skrev igår att jag skulle lyssna ihjäl den. Yesbåx att jag har. Det känns som en riktig powerlåt, man vill bara stå på en bergstopp och bara skrika ut orden och känna sig som världens starkaste och trots allt dåligt man någonsin gått igenom så har allt blivit bra och man har kärlek och man har omtanke i sitt liv. Så himla fint.

Imorse vaknade jag lite innan väckarklockan och vad gör jag då? Lyssnar såklart på låten lite till ;--) Och vad händer då? JAG BÖRJAR GRÅTA. Powerkänslan blev bara lite överväldigande. Det är lite svårt att förklara men jag kände bara en sån djup stolthet över migsjälv. Tänk vad grym jag är. Flyttat hit, byggt upp ett eget liv, mitt egna nya liv med nya miljöer och nya vänner. Jag har gjort så mycket nytt och varit med om så mycket. Jag har blivit lite mer vuxen och vet saker om migsjälv som jag inte visste innan. Jag har utvecklats! Snart kommer allt bytas runt och röras om igen men jag vet att jag kommer klara det också. Jag vet att jag kan komma till en ny stad och inte känna någon men ändå klara det fint.

Nyvaken och med glädjetårar i hela ansiktet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar