måndag 28 maj 2012

This is how we do it

Det enda rätta!




HAHAHAHAAH kolla mitt hår!!

Om det är en sak vi kan, så är det att göra det mesta vi bara kan av våra helger. Idag var vi ju alla lite slitna och trötta efter födelsedagsfirandet. Alla tog en välförtjänt sovmorgon och samlades sedan här för att grilla en riktig fest-bakis-måltid. Hamburgare, pommes, majs med smör på, ÅH! Jag har ju glömt hur gott allt det är!! Himla bra hade vi iallafall, satte ute och åt tills det blev för mörkt för att se och precis när kvällens första regndroppar började komma. Pratade och pratade och pratade, brann av allt från planera framtiden, filosofiska frågor, varför man skulle skaka ett barn, hur amerikanska barn uppfostras, hur lång tid tar det att fixa lägenhet i Stockholm och annat viktigt.

Nu hör jag hur åskmolnen börjar krypa närmre så det känns rätt lägligt att gå och lägga mig nu. Ta igen lite sömn om man säger så. Kanske läsa lite sidor i min bok, lyssna på musik och sen förhoppningsvis sova många många timmar och vakna imorgon, utvilad och redo för en ledig dag. Älska Memorial Day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar